Našu ponudu za transport, carinjenje ili kompletnu logističku uslugu možete očekivati u najkraćem roku, bilo da je u pitanju rešenje "skrojeno" prema specifičnim potrebama Vaše kompanije, ili je redovan transport u pitanju, gde za prioritet imate najekonomičniju cenu usluge.

POZOVITE NAS
+381 11 6184 576
POZOVITE NAS
+381 64 64 78 622

Lanac snabdevanja: Bajden podržava vođenje luka na Zapadnoj obali 24-7 da bi ublažio uska grla

Poremećeni lanci snabdevanja postali su glavna tema u svetu. Ne radi se više o pitanju da li će bogate zemlje imati pune police za Božićne poklone, već dolazi do usporavanja čitave svetske privrede i pretnje velikim dugoročnim gubicima privrede. Nedostatak rezervi goriva uzrokuje ozbiljne nestašice širom sveta i smanjenu aktivnost industrije.

Nedostatak čipova je doveo da automobilska industrija obustavlja proizvodnju. Koristi se termin „Nestašica svega“. Procena rasta nemačke privrede za 2021. je usled toga upravo smanjena na 2,4% umesto prethodnih 3,7%.

Džo Bajden je saopštio da je posle februarske naredbe i formiranja posebnog tima za rešavanje problema snabdevanja, nakon dugih pregovora sa sindikatima i distrubuterima postigao da se najveće američke luke obavežu da će raditi 24/7, a isto očekuje od FedEx i UPS koji su najveći distributeri pošiljki, Walmarta i drugih velikih distributera robe. Luke u Americi inače ne rade noću i vikendom.

Udruženja potrošača zahtevaju da se u Beloj kući formira „ratna soba“, krizni štab u stalnom zasedanju. Predsednik Amerike pozvao je i druge aktere privatnog sektora da otklone uska grla u snabdevanju inače će ih „isprozivati“ i primeniti dodatne akcije.

Bajden je rekao da je nacija previše bila fokusirana na koncept “Just In Time“ snabdevanja i da u novom vremenu punom drugačijih izazova država mora da uloži milijarde u unapređenje infrastrukture. #suplychain #portservices

Nikola Jevtić

Nikola Jevtić

Diplomirani inženjer, specijalista za logistiku sa preko 15 godina iskustva u oblasti organizovanja međunarodnog transporta i carinskog zastupanja. Kao direktor i vlasnik privatnog biznisa organizovao više od 15000 internacionalnih transporta robe u svim vidovima saobraćaja.